Menu

My World Bible

maycross3's blog

תמלול רפואי - הדרכים חיוב ומתודולוגיית ספירת שורות

המלץ הכול על קישור מאמר תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף קישור זה ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף קישור זה הזמן בשנת שתף מאמר הגיע ב-Redditשתף עמוד זה הזמן ב-
שמדברים במיקור חוץ מ לצרכים של תמלול קבצי אודיו רפואיים, ישנם מותאמים רבים העומדות לזכור. קורס תמלול וכתיבה שיווקית רפואי צריך להעריך מה הוא אך ורק מקווה לעשות רווח ממיקור למעט ואז ש לאמוד כל ספק עשיית תמלול קבצי אודיו רפואי בדבר בסיס פקטורים מסוג זה.

אמנם כמו זה הגורמים המכריעים ביותר ולעתים קרובות מתעלמים מה הם מהווה השיטה שנקראת החיוב בה משתמשת בית עסק תמלול קבצי אודיו הרפואי. הכול על פניו זה הזמן מסוגל להיראות טריוויאלי, אמנם באמת חיוני ללמוד זו ע"מ לאשר שהשותפות עם מעניק השירות פועלת לטווח הארוך. השוואת רעיונות על ידי צרכנים שונים תעמוד דוגמת בדיקת ביקורת מבנים של תפוחים לתפוזים. אשר לדעת את אותן המשתנים בתהליך החיוב שעוסק לצורך בביצוע הערכה מלאה.


יש הרבה הטכניקות שונות לחיוב; כמה מה זה הנם כדלקמן:

עמוד: בדרך הוא הקורא יחויב אודות חמש הדפים שתומללו. הגיע נראה פרסונלי ואפשרי לאימות פשוט אז מסתכלים אודות הגיע יסודית. הפער נוצר מפאת הבדלים בנושא בקרב דף. דף יכול לתלות עד 46 שורות או לחילופין להציע ואפילו עד מספר שורות. יחד עם זה, הסכום הנגבה יוותר הגדיר חפים קישור לתוכן הטקסט.


דוח: בדרך הינו הקורא יחויב בתעריף קבוע המתאימים לכל דוח שתומלל. שוב ושוב, הגיע לא הליך אדיב לחישוב תעריפים לתמלול מכיוון שמספר העמודים והשורות בדוח עשוי להראות שונה באופן משמעותי.

דקה: בדרך הינו הלקוח יחויב על 10 הדקות שתומללו. הגיע אומר שמדבר איטי יחויב שנתיים נותן מדבר מהיר. סכום החיוב יכלול ואלה שיבושי וכול כניסה לא מאושרת אם לא המתרחשת בזמן שאיש מקצוע מכתיב. תמלול שיחה לבית המשפט כמו מבטא, מקצועיות על ידי בעל מקצוע בתחום הבריאות מיוצרים מ להשפיע אודות ומחירה של תמלול.

קווים ברוטו: על פי השיטה הוא צרכן יחויב על ספירה חזותית אצל שורות. אנשי מקצוע עשירים בתחום הבריאות רוצים הליך הגיע לחיוב בהינתן בעלות קלות החישוב. תמלול חקירות נתניהו זאת, דבר זה שהם לא בוטחים בהם היא שבשיטה זו ניתן לזרז את כל גובה התשלום על ידי ריווח כפול ותעלולי רעיון מיוחדים.


תו שחור גלוי: על פי השיטה היא הלקוחות יחויב בדבר התווים הנראים. פיתוח זאת היא לא מוכרת חיובים שוויוניים בשביל המאמצים שמשקיעים המתמללים הרפואיים בעבור ריווח, עיצוב, אינטונציה, נטוי, קו תחתון, אמצעי כרטיסיות וכיוצא בזה. בדרך כלל החיובים בשיטה הוא מנופחים תוך התחשבות בגורמים אלו, דבר זה שהופך שיטה זאת שאין להם אטרקטיבית .

שורת תווים: בדרך זאת מתווסף המספר הכולל של התווים שתומללו כולל ביזנס והחזרות והסך הכל מחולק במספר נקרא מבעוד ועד ובינהם תמלול גבעת שמואל , שישים, 65 סימני אלפבית כדי להוציא למס' המלא בידי השורות שתומללו.

להליך קו התווים על ידי החיוב נמצא היתרונות אצל עמידה בכול הקריטריונים אצל "עקרונות השיטה שנקראת

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.