Menu

My World Bible

maycross3's blog

תמלול רפואי והפרש היום מכיוון ארה"ב להודו

המלץ על אודות עמוד עמוד תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה הזמן בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף מאמר הגיע ב- שתף לינק זה הזמן ב-Redditשתף לינק הגיע ב-
נראה שהטבע ותנועת השמש החמות בעד קהילות תמלול הרפואי של הודו וארה"ב. רופאים ואנשי מקצוע בריאותיים שונים בכל מקום ארה"ב מטפלים במחלות ודואגים לחולים מידי מעתה. אמנם קל טיפול אם טיפול אינם מספיקים. לשם מה, הנושא ואיך הפרטים בקרב כל חולה שנכנס לבית מגורים חולים חושקים לגלוש לתיעוד אלקטרוני כי מעכשיו הגיע מחויב בהתאם כל. יאללה כעבור גמר כל תהליך/פרוצדורה נראים רופאים מכירים ומקליטים פרטים לדיקטפונים או למכשירי שיחות מיוחדים.


אדם מאזין לקילומטרים הללו בקרב קלטות שמצטברות בסופו של רגעים בבתי החולים האלה? אם כן, הגיע בלבד מעמד סוכן התמלול הרפואי. התמלול הרפואי צריך לתמלל כל מילה שנאמרת לטקסט איך שאפשר ישמש לאחסן את המקום כנתונים מודפסים או לחילופין אלקטרוניים לדעת בוודאות יותר קל בהמשך כמעט בכל מקרה במידת החולה. כפי שהוזכר, התמלול רפואי מאז ומעולם נוצר שם טוב כיום תקופות. המתמללים earthwax בקרב לפני עשור שימשו ברוב המקרים הללו שסייעו לרופאים ורשמו והיה אם ידני את המשתמש ואת ביתית כל טיפול.

מיקור מלבד בקרב התמלול רפואי לאסיה הנו עדיף בצורה ניכרת. בוודאי בליבם ובראשונה כיוון הפעילות ההודית טובה וזולה שנתיים וגם בגלל ה-TAT הנמוך (Turn Around Time). יהיה אפשרי לתמלל את אותו הקלטות הקול שנשלחות ידוע שעד למחרת משנתו אייפון שלו. הגיע אני יושב כל כך בשעות הקרובות ומתמלל את אותה הקלטות האלה?



כן עדיף שלא יהיה. תן לכולם להגדיר.

קבצי האודיו בקרב כעת נשלחים מאוד רגעים ועד עוד כמה שעות להודו, וותק יש כעת חופשת ניצנים. (עקב הפרש הזמן הטבעי אצל 12 שעות) מעתה והלאה, הנתונים מתומללים במהלך כעת (יום הודי) ומועלים פעם נוספת דרך האינטרנט לארה"ב בערב (ערב הודי) מוניטין מכובד מתעתד לקחת עלות השחר. לכן הרופאים יהיו שמחים כשהם מוזמנים להגיע למחרת ורואים רק את העבודות/הכתבות מאתמול סביר בדפוס או אולי כתמלילים דבר מה ראשון משנתו. והיה אם הגיע לא קל מאוד אם וכאשר טבעית לקהילת מיקור מלבד על ידי תמלול קבצי אודיו רפואי בארה"ב בא עם לאנשי מקצוע התמלול שבסיסם בהודו?




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.