Menu

My World Bible

maycross3's blog

תמלול וידאו - לערוך או גם הן לא לערוך

תמלול חקירות נתניהו בדבר מאמר לינק תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה ב-1שתף קישור הגיע בטוויטרשתף עמוד זה ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-שתף מאמר זה בין השנים שתף קישור זה הזמן על Redditשתף קישור הגיע ב-
כן, הוא ממש השאלה שרבים מכם שימשו שואלים את אותה עצמנו. במקרה ש כולם חושקים אם אינם מעדיפים להסתבך בכל הגזרות במטרה לתמלל את קבצי הווידאו שלנו? ומה זה מלכתחילה תמלול וידאו. זו ההמרה של החומר הייחודי בקליפים שלכם לקובץ טקסט. בעתיד תצליחו להטמיע ספר זה הזמן ולהוסיף את הדירה ככתוביות לסרטונים שלנו. במידה ו אני צריך לתמלל את אותה הסרטונים של העסק ישמש תלוי בדרישה האישית של העסק שלכם.


יש מכלול הטבות להוספת כיתובים. קודם, הגיע האומנם יהווה ברכה לכבדי השמיעה שאחרת אינם שיש בעלי זכאות להאזין למילים המדוברות בסרטונים שלנו. יפעת תמלול , יש להניח שלהרבה משתמשי חברה החוץ אין רהיטים למשל אוזניות או גם רמקולים להאזנה לשמע. ואז מתופעל אלו מעמנו, כמוני, שניגשים לאינטרנט ממקומות יצירתם ואינו באמת יכולים לנגן את הדירה בעלות סאונד. הטמעת הסרטונים של החברה שלכם בנות כיתובים תיהיה באמת ברכה לעצמנו הנשמות המסכנות.

המטרה העיקרית שמעלה את אותם הסרטונים שעליו ב-YouTube או שמא בסרטוני אינטרנט היא בעצם במטרה לקבל בחזרה מקסימום צפייה. בזמן גוגל תמלול ייתן לאתר שלך נראות מקסימאלית, טקסט או גם כיתוב מצורף הוא צריך יהפכו את הפעילות לגלוי פי חמש.


הרבה אנשים ברשת האינטרנט משתמשים בגוגל עד במנועי חיפוש שונים ע"מ לחפש אחרי סרטים. אם ידעת שגוגל הן לא יודע מילות עצמאי תמלול כפר סבא ? כפי שהוזכר, מתקופת חיפושי מילות מפתח, עכבישי אינטרנט מחפשים את אותן התגים או הכותרות שהעליתם. באמצעות העלאת תמלול קבצי אודיו הסרטון של העסק שלכם ל-YouTube, החברה שלך מייחס ל-Google עיצוב ספציפי על אודות תוכן הקובץ של העבודה. הגיע מבטיח שכאשר מישהו רוצה סמל, רשת תציג את אותו הסרטון של החברה שלכם בתוצאות האיתור. אם וכאשר יצרת והעלת קליפ הכול על החפץ או המוצר או שמא השירות שלך, דמיינו רק את 10 הצפיות הפוטנציאליות של עלול לקבל!

אולם שוב, למקרה זה האם כך זול להשקיע ממון גבוה על מנת לתמלל רק את הסרטון שלך ולכתוב כתוביות? למקרה היתרונות הרבים מתומחריםב בדבר העלות? הוא שיחה שתצטרך להשיב.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.