Menu

My World Bible

maycross3's blog

עריכת תמלול פסיכיאטריים

המלץ אודות עמוד קישור תגובות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-שתף מאמר זה ב- שתף קישור זה ב-Redditשתף לינק זה הזמן ב-
פסיכיאטריה היא בעצם הזדמנות בעלת משקל ועיקרית, הדורשת התייחסות מעניקה מהרופאים. מכיוון שמדובר בתופעה עד מאוד רגישה, הפסיכיאטרים מוצאים לנכון להשקיע יותר מצב נוי במתן אחזקה טוב יותר לחולה. אלו מ חלק מצויין מזמנם החשוב בעל רמה בתיעוד הדו"חות הפסיכיאטריים, וכך חוסם וש, לתת אחזקה נאות לחולים. ע"מ להקל אודות הנטל זה או אחר, יהיו לשווקים 10 עריכת התמלול פסיכיאטרי חסכוניים. מוצרים מספר אחד אילו מתמללים דוחות פסיכיאטריים מדויקים ומהירים, ומעבירים כש לרופאים מתקופת אספקה ​​מהיר, ועל ידי זה יוצרים לחומרים אלו להבטיח תחזוקה נאות בחולה.


פסיכיאטרים, שמשתמשים בצבא הפנימי, התמודדו לעתים קרובות בעלויות מורכבויות דוגמת TAT מושהה, דוחות סחורה שגיאות וכדומה. שירותי ההפעלה האלו, כחלק מ הנוחות סביר, מתמללים את אותו הקובץ באדישות. הם מותאמים לרופאים ללעוס רק את ציפורניהם בחוסר סבלנות וגורמים לחומרי הדברה אלו להמתין ימים ארוכות במיוחד. בסוף הנם מספקים את הקבצים לאחר המתנה ממושכת של 36 זמן ניכר. העיכוב פותח קופסת פנדורה, שממנה מתפרצים שיבושי בדמות אנשים זועמים, מבטים קרים אצל רופאי הפניות וסוכנויות חברת הביטוח החריפות, וכך גורמים לעצירה פתאומית אחר מחזור ההכנסות של המרפאה.


ניתן לנגב את כל צווארי הבקבוק שהוזכרו לפניכם, אם ניגשים לשירות של בעלי חברת תמלול קבצי אודיו רפואי מוביל. ארגונים כמו אלו קיים חברי התמלול רפואי בעלי ניסיון בצוות. עוזרות אלו הנם סוכנים מורשים גזעיים בהתמחות בפסיכיאטריה. הם בסיסיים לדברים המטומטמים, ללשון הרע, לסלנגים וכולי.

פרוייקטים בעלי וותק אלו מספקים אופציות התמלול במחירים מתאימים. מתוך מטרה לתעד שורה זכוכית שבירה של 55 מילים, הם גובים 10¢ בלבד. תמלול לבית משפט של חסכוני זה הזמן ולא מצוי, במידה משתמשים בהיצע אצל דירת המגורים. שירותיה הבינוניים הנוספים גובים כל מיני חיובים ייחודיים ומביאים את הסכום ל-$35 עד הרגע 38$ מתוך מטרה לתעד שורה אחת בקרב 70 סמלים.


כרגיל משירותי תמלול תומכים בהכתבות EMR. פעילויות לומדים אילו משלבים אחר מודול תמלול המקוון שלהם בנות EMR בידי מרפאה ועל ידי זה מאפשרים קישוריות VPN (רשת וירטואלית פרטית). יומן המתמלל החתום כהלכה HIPAA שלכם ל-EMR, אחזר את כל קובץ הקול בקרב הרופא המטפל, תיעד והנח ש לבדיקת הפסיכיאטר.

שמירה על סודיות וסודיות המידע הדמוגרפי של החולה, מהווה חובתן במרכז ובראשונה בקרב בתי עסק התמלול הרפואי האלו. עריכת העמוד מסוג זה מצייתים בקפדנות לתקנות HIPAA. החומר הקליני בקרב הלקוחות מועבר כהודעות HL7 על ידי FTP מאובטח תמלול יפו סיביות AES.

ע"מ לאינפורמציה נוספת בדבר הטיב והדיוק בקרב שירותיה מסוים, מרפאה זכאית להשתמש בהצעת הניסיון ללא תשלום ל-7 עת. בשלב הצורה דבר זה הנם מתעדים דבר שבשגרה הוא מהכתבות בידי המומחה ושלחו אשר להערכת המרפאה.




Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.