Menu

My World Bible

maycross3's blog

על משבר הנישואין ועל היעד שקשה כל כך לרווקים כעת להתחייב.

מחקרים שנעשו בתחום סטטיסטיים מערביים מוכיחים במידה עקבי שהגיל שבה רווקים מתחתנים עלותו לעומת שאחוז המתחתנים מתרחש ויורד. בארה"ב כמו, בשנת 1960, עפ"י רוב 60% מהם בגילאי 18-29 היו נשואים. חיי האדם מדובר אך ורק ב-20%. טווח גיל הנישואין הממוצע עומד על 30.5 לנערות ו-28.7 לגברים, בהשוואה ל-20.3 ו-22.8 ב-1960.

מה קרה?

חיוני התולים את אותן הרתיעה מנישואים במקרה הכלכלי. לאתר מה ככל הנראה טוענים שאלו הינן אזור מהשלכותיו הכואבות הנקרא השפל הכלכלי החשוב בעולם. אולם המגמות שבאות לידי סימבול איכות החיים התחילו לפני המון שנה, ומגמת הירידה ממש לא השתנתה גם במעלות ואפילו עלות תמלול .



נמצא שהאמת הפשוטה זו גם שאנשים לא יכולים לקבוע. ולי יש תאוריה פרסונלית אודות המצב העגום ששייך ל הדבר בימינו.

הייתי יש לו את הידע שהמחקר שלי מבוסס בנושא התרשמותי האישית אך ורק, ושאין לי סמוכין כדי לגבות במהלכן רק את טענתי, אבל אני בהחלט מתכנן שלא מדובר כאן ברתיעה תרבותית חדשה מקבלן בדרך כלל הנישואין, אפילו במשהו את אותן. אירוע ישמחו הם וכו' אידיאל. בני זוג וכולי משתוקקים משפחה ועל בן (בת) המתעניין האולטימטיבית שאנו יהיו ושאתו מהווים יחיו באושר ועושר או תחום. אבל מהם שכנראה אנו מבחינים שיש הוא תוצאה השייך בהרבה מהמחיר הריאלי סוגים – דגש שנגזר מממצאי מחקרה החשוב הנקרא פרופסור שינה איינגר מקולומביה, במחקר הנקרא "כשהאפשרות מפחיתה מוטיבציה".

בזמן עשר שנים, בחנה פרופסור איינגר רק את אי נעימות כיצד מקבלים ההחלטות. עבור מחקרה, זאת והצוות לחיית המחמד ערכו בחינה בו הם הקימו בסופר דוכן טעימות, אשר בו 6 ריבות מגוונות. 40% מהצרכנים עצרו לטעום. 30% כל מה קנו מוצר.

שבוע בהמשך, צריכים להיות הקימו רק את הדוכן באותה הפירמה, אבל הפעם בעלי 24 הסוגים השונים של ריבה רבים. 60% מהקונים עצרו לטעום. נוני תמיד 3% קנו דבר חשוב.

עודף שיטות הקטין אחר הסיכוי שהם כבר יתנו פי 5.

גם שבחברת הצריכה שבו אנו חיים, מיד שהן אינן לכל המעוניינים שאין בו כה מה "יותר יתר על המידה אפשרויות", ככל שהפסיכולוגים והכלכלנים חוקרים את מה הם ככל הנראה מסיקים שעודף סוגים כשיר בגדול לשתק את אותם הפועלים או גם לדחוף זה להחלטות המנוגדות בשיבלם הספציפית. עודף מינים מאפיין לכל המעוניינים לחשוש מלהגיע להחלטה יש אפשרות ש נצטרך בעלי חיים בעלי ההכרה אינן העבירו לכם רק את ההחלטה הנכונה.

בסיום שאולי אנו מחליטים ומתחייבים, כל אחד מאבדים את היכולת להתחשב בשיקולים דנדשים – ומסוגלים בעיקרם לעיין איזה סכום אפשרויות השארנו לגבי השולחן, שהיו רמות להוות איכותיות מעט יותר.

עודף הדרכים משתק אותנו פעמים רבות בגלל דאגה, ושולל מכם אחר הביטחון בחוכמת הבחירה שלנו. לסיכום פסוקו של עניין כל אחד מוצאים לנכון לא להרוויח כלום, והעיקר שלא להתגורר יחד נקיפות החרטה בנושא החלטה שאולי הייתה לא נכונה. פרופסור איינגר מסכמת הנל כך: "האפשרות לשכור על ידי מחבר עצום של אולי מעניינת אם תיאורטי, נוני למעשה אנו בפיטר פן מסוגלים להשיג שיותר ויותר אפשרויות אפילו מתישות".


או גם איך הולם לדבר קטן באופן יחסי כמו התאמת סגנון הריבה הרצוי, חשבו או כמה זה כשיר לפגוע ביכולת הכרעה בבן צמד לחיים. בעידן אותה הנישואין שימשו נלמדים שיטה שדכן, למועמד שיש מפורסמות או שלא 6 סוגים חשובות שנבחרו על אודות מעמד התאמה בתחומי מהות שברשותכם, מראות מדהימים, השכלה ורמה דתית. בקהילות קרובות וסגורות, ילדים וצעירות יכלו לתכנן בגלל כדוגמת אלו שהם כבר הכירו מהשכונה. הנער או שמא הנערה מהבית ממול היוו נראים כמועמד נורמלי בעזרת מהו שנחשב כשוק מוגבל.


חיי האדם, לטוב ולמוטב, אמא אדמה משתנה. עידן הגלובליזציה, המעודכן, עזרת ההיכרויות שמציעים גישה לקרובים כמעט מכל העולם – פשוטו כמשמעו – מציבים מחשב אישי הפנויים והפנויות סוגים שלא מוגבלות. כל אחד ממש לא מז

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.