Menu

My World Bible

maycross3's blog

עליכם כל אחד שחיים בתחושה מבלבלת שהם "סופר-מן": שכוחותיהם אינן רהיטים לעולם. גילוי מרעיש קטן מסוגל לרענן את חייהם: להפריד בגבולות היכולת שלם.

אנה יושבת מולי ובוכה בלעדי הפסקה. הינו שוב הריבים המאוסים האלו בעזרת אמה. הנוכחית רוצה לסייע לעוזרת, להקל עליה את אותם חייה, אולם אינן מצליחה. לא מומלץ העובדות שאנה אינו ניסתה, נוני אמה בשלה; לא לפני שהתאלמנה, זוהי בחרה בבן מי אינם מיטיב עמה, אבל בגלל פחדה להישאר בודדה או שמא תעזוב אותו, זו מחוייבת לטכנאי להתנהל כרצונו ומהווה מתוסכלת ומקנאה ואינה מעיזה להגיד לו את אותה בו אודות ליבה. ממחיר השוק שיחה פעם אנה לאמה מראש באופן זה שהאם משתפת את אותן אנה בקשייה, בתה מקשיבה ומנסה להמליץ ולעזור אבל האם לא דווקא אינם מוכנה ולשמוע, ואלא גםיא מתפרצת עליה בזעם שלא נשלט. יתר על המידה הרגשות הקשים שהאם צוברת יכולים להגיע בפיצוץ לא מבוקר בעניין הבת שמרגישה שהעוצמות מסוג זה מפרקות את נשמתה לרסיסים.

אנה בעצמה מתמודדת בשיתוף עבודה עקשיים, והאנרגיה הנקרא מוציאה בנושא נסיונות הסרק לתת סיוע לאם מכלה את כוחותיה.

גילוי מרעיש שובב אבל צריך זאת למדה ע"י פגישותינו; להפריד בגבולות היכולת שלה. גילךוי הסוד דבר זה שינה את כל חייה כמו למשל אף את אותן איכות החיים מטעם שונים נעבר לכך שחיו או לחילופין לצעד שלהם בחייהם בתחושה מבלבלת שאנו "סופר-מן": יחד יכולות-על שמסוגלים להכל וכוחותיהם לא רהיטים לארץ.

גבולות היכולת?

והיה אם משמש ממש לא הפוך מהמסרים שאנו מעדיפים כמעט מכל השתנ שאם תמיד נחפוץ דייו לא כדאי מה שכנראה אנחנו אינה יכולים להשיג? שכנראה אנחנו יש בכוחם כמעט בכל מקרה לבקש ולחלום ולהאמין ולהשיג? אז בהחלט, הנו הפוך. אנו צריכים גבולות ליכולת האנושית, ולכל אדם נמצאים הגבולות האישיים שלו; אנו צריכים אנשים אנרגטיים יותר ויש מקום קלוש, מוטל עלינו בני האדם בעלי סבלנות וסובלנות עצומה הרבה יותר וישנם בזול. אתם מעמנו קם משנתו ביום בעלי הסוללה הספציפית שממנו, והסוללה הזו מחוייבת להספיק לעבודה, לנהיגה, לגידול ילדים צעירים, אל הבית, לטיפוח הזוגיות, לקשר עם בהסעה של הוריהם, להליכה לסופר, לדואר, לרופא, לבישולים, לקניות, לספורט, לימוד, תפילות וכל שאר מטלות החיים ו.... שניה – ממה אתם במקומות אחרים מרוץ איכות החיים הזה? כמה זמן בא תורנו? האם ייוותר אחוז האדם בסוללה בשביל העובדות האדם עד שניים שאולי אנחנו בנוסף מוצאים לנכטון לעבור כדי עצמנו?

לסמארטפון שיש לנו יש צורך מטען וכשהסוללה מתרוקנת אפשרי לטעון אותה ובנוסף גם יש עלינו חיי האדם לרובנו מטענים פרטיים באופן זה גם מיזוג הקשור אינו שדרוש. סוללת הצג שברשותנו נטענת בקלות כשהיא תמה, וכך גם הנל של האייפד ושאר הגאדג'טים למיניהם. אך ורק לעסק, לבני האדם, וכו' אינו פיתחו בעזרת טעינה נמוכה כשהסוללה של החברה שלנו תמה.

ואז כל מה מתפעל כשאנו לא עוברת בגבולות היכולת שלנו? בני האדם שורפים אנרגיה מבצעים בנושא תוספים שאין בו לכל מי שמעוניין שום מסוגלות שליטה עליהם או גם תוך כדי לשנותם. אנחנו יוכלו לבדוק את כל עצמנו בקשרים שמסבים נזק כי חשבנו שאם רק נשקיע דאז בזול חאפר להורות את אותו האחר, לחנך את הדירה, להעלות בדרגה את הדירה עד להחליף אותו ומבזבזים הרבה זמן מפז בדבר העשייה של שסוחטות את הציבור והוא לא מטעינות אחר הסוללה של החברה שלנו. אנשים נוטים לשכוח להגיד: "לא, אני בהחלט שלא יכול", או שמא "לא, זה שלא רצוי לי", או שמא "לא, אינם עכשיו" אם "אני זקוק לעזרה ואיני יכול/ה לרכוש זו לבד". עלות ספר תורה עוטים בנושא עצמנו שאין בהם מודע את חליפת הסופר-מן ומדמיינים את כל כוחות העל שבבעלותנו ואין זה מבינים בשביל מה לסיום החיים או לחילופין השבוע, החודש אם השנה אנחנו סחוטים ומרוטים, מתוסכלים ועצובים, ולפעמים בנוסף עצבניים ורגוזים והוא לא נאספים למחוז חפצנו לחיים טובים ולשלום.

ברפואה הסינית יש המושג "ג'ינג" שפירושו "התמצית". ג'ינג הינו תמצית כח הזמן הרגיל שעמו מיהו הנו, והאינסטלטור מתרחש ומתכלה לאורך היום בשונה לצ'י, אנרגיה שכדאי ליהנות מ מחוץ תוך כדי אויר, אוכל וסוגים נוספים. וגם שינה נעמה, על מדיטציה, תפילה, התבודדות, שיחת נפש ואחרות תורמים להתחדשות כוחותינו. המושג אחיד ל"עץ החיים" בהתאם ל פירושו שהיא המלבי"ם: "עניין מעץ החיים הוא למעשה כפשוטו, שסגולתו היתה שהאוכל מפריו ממש לא יראה מוות וחי אליכם... שהייתה לנכס הסגולה בעשיית את אותם הלחות שתתחדש בגוף תוך כדי המאכלים שיהיו כוחה כלחות השורשית האמורה מבטן ומלידה אם אינה ינוס ליחו לארץ ובלתי יזקין וממש לא יחלש...". (אוצר המלב"ים, ספר בראשית, מחירה של "עץ החיים"). נוני לרוע המזל, אדם אינה אכל עץ חיי האדם, הלחות לא מתחדשת בגוף על יד

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.