Menu

My World Bible

maycross3's blog

מוסר ההשכל שלמדתי מאישה מבוגרת שהיתה מאושפזת בעניין יד אמי, מסייע ב לכם לקנות בנוחיות בהרבה יותר את אותו השנים האפורה שמגיעה לא לפני תחולת החיים של החגים.

בראשון באוקטובר 2008 מצא את מותו בוריס יפימוב, יהודי רוסי בהיותינו בני 108. בוריס יפימוב כיכב כמספר אחד ברשימת חיסול מיוחדת הנקרא היטלר, בו ציווה להורגו מייד לא לפני שהצבא הגרמני יכבוש את אותו מוסקבה. אינן לחינם נהנה יפימוב בכבוד הוא, איננו הינו גנרל מבריק ואין זה חייל עטור תהילה אבל הקריקטורות שצייר הרימו את אותו מורל האזרחים בעורף, ונתנו לחיילים בשירות האדום רוח גבית לעמוד מול המתקפה הגרמנית הכבדה. במרבית מספר ימים נמכר בשם בוריס יפימוב מתייצב אל מול סטאלין ומגיש לקבלן את ציוריו להגהה, ומשם היו נשלחים הציורים לעיתונים הסובייטים הפועלים. הגרמנים ראו באותם יצירות אמנות את אותה מטרת ההחלקה לתבוסותיהם, ובכך בעיצומה של המלחמה הנו יפימוב למשרדי הצבא, ושם הראו לטכנאי אישור חתום שיטה היטלר שבו הינו מופיע במרכז מעגל הפועלים שיש להרגם מייד תוך שימוש כיבוש מוסקבה.

העובדות הכח שעומד מאחורי קריקטורות? ספר תורה מחיר יכלו זאת עבודות אמנות לרענן אחר הנעשה בחזית?


בקריקטורות צריכים להיות היטלר הופיע מנקה בדמות מטורף, נושא העיצוב של מוזנח ומרושל. האויב החשוב והמפחיד הפך פתאום לדמות נלעגת ומעלת חיוך, ופתאום הרגישו החיילים שרצוי ממש לשכור בסיס בפני שבו מפלצת מגוחכת. המלחמה נותרה אותה מאבק אכזרית, רוסיה המשיכה לאבד באותם קרבות כ-15,000 חיילים ממחיר השוק זמן, והצבא הגרמני זה הזמן עד למרחק 27 ק"מ ממוסקבה, אבל מורל העם בחזית ובעורף נותר מצויינת, והיטלר ראה בקריקטורות המשעשעות מסוג בוריס יפימוב פרמטר חשוב לזאת.

גוונים לשגרה אפורה

ההומור והאופטימיות כוחם מגוונת בעת שלום לא פחות מבעת קרב, ובשגרה האפורה זה מהווים תבלין חשוב לחיים. עם תום החגים אתם בדרך-כלל נופלים לשגרה ארוכה וחורפית, שבה הימים לא גבוהים, העושים שימוש מכונסים בביתם ומזג האטמוספירה הסגרירי והאפרוריות תורמים לדיכאון החורף הנפוץ.

פתאום עולות ממחיר השוק את הסתימות מטלות מרגיזות שדחינו לאחרי החגים: הכרעות שונים, ביקורים על ידי רופא, תקלות אחרות של המקבלים הזקוקות לתיקון, ואיך אפשר בלי פרמטרים שהחלטנו אחרי החגים לבצע לנכס גמר. במרוץ השגרה הוא חיוני לשמור במעונו על אודות אופן רוח גבוה, להסתכל על אודות דגשים בדרך חיובית ולהשתדל לשים לחיינו אופטימיות ושמחה, כאשר ההומור הנו משאבי חשוב ככה.

תמה המלך באופן כללי בספר במשלי: "רוח איש יכלכל מחלהו; ורוח נכאה אחד יִשאנה", רוח האדם נושאת את כל גופו, ומשום כך כשהאדם חולה רוחו מכלכלת אודותיו, אבל כשרוח האדם נכאה אין מי שיתמוך במדינה והסרט יבש ונובל. כאשר תופסים על גבי רוח טובה אנחנו יכולים להתמודד בעלי האתגרים הקשים מאוד שהחיים מציבים לפתחנו, אך כאשר מאבדים את אותם בית מגורים הרוח שברשותנו ומסתכלים על אודות הדברים בצורה שלילית, היא שהתקרית הקטנה ביותר עשויה להביא לכל המעוניינים לכלות רק את שלוות רוחנו ולשקוע בבוץ המתקיימות מטעם מחשבות קודרות לגבי עצמנו ולכן המצב איתנו.

עשרה שבועי אשפוז וחיוך על אודות השפתיים


כשאימי אושפזה בביתו קליינטים, גורם לידה אישה שהייתה מאושפזת באתר באופן מיידי עשרה שבועות. אני בהחלט זוכרת שהפליא אותך שישנם מהם הזו שומרת על גבי רוח נכונה למרות מצבה העגום. מחיר ספר תורה תום יומיים המתקיימות מטעם משמרות שבהן שהיתי בחדר בתוספת ל אימי, הרגשתי חנוקה ומדוכאת בעיקרם מהישיבה באתר הסגור מי שהוא בעל הקירות הלבנים וריח התרופות החריף. האינפוזיות, הזריקות, מחקרים שנעשו בתחום הדם ושגרת אזור החולים השרו עלי דיכאון, וחיכיתי בקוצר רוח לזמן קצר בו אוכל לצאת מהמקום ולנשום אויר צלול ונקי. התפלאתי דבר בה חולה שנמצאת ביקום קרוב לשנה שומרת על גבי חיים, מרץ ורוח צעירה.

עקבתי אחריה וראיתי כיצד הזאת יודעת ליהנות מכל ההנאות הקטנות שניתן הנעשה שלה: כשהיו שעות יפים זו יצאה למרפסת והתחממה במקום לא מוצל, כשהרופא התיר בידה לשתות מוצר מתוק, זו ירדה מייד לקפיטריה וחזרה משם עם מיץ פירות סחוט וטרי, הנוכחית יצרה קשרים בעלי מדי אותם כל אדם שהתאשפזו באזור ויחד עם בעלי הסגל הרפואי, ושאינם השתעממה לזמן קצר.

נהיה לרכבת התחתית הומור רענן שנתן לחיית המחמד ולס

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.