Menu

My World Bible

maycross3's blog

לעשות כסף בבית: מתמלל רפואי

המלץ על מאמר קישור תגובות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף לינק הגיע בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף לינק זה ב-Deliciousשתף לינק זה ב- Diggשתף מאמר זה הזמן ב-Redditשתף קישור הגיע ב-Pinterest
תמלול קבצי אודיו רפואי פירושו תמלול מספרי רפואיות המוכתבות על ידי סוכנים בתחום הבריאות. הינם צריכים להיות תהליך כירורגי, דוחות התקדמות, הערות תרשים, פיזיקה, היסטוריה ואפי' מכתבים. מושם סיכון מתעתד וגובר להתדיינות שעומדת אל מול סוכנים בגדר הבריאות ורישום בידי בכל פיסת עיצוב נהייה מומלץ.

מחמת המחסור בזמן, ברוב סוכני תיווך בתחום הבריאות קונבנציונלי מכתיבים תגובות. ההמרה של תלונות אלו למסמכים מודפסים, סללה את אותן הפרוצס לעסקים חלופיים שונים. תמלול קבצי אודיו רפואי הנו אחד מהם.

אם לאדם מותקן יקח אחריות מינימאלי בטרמינולוגיה ונהלים בריאותיים, הוא יכול להעצים את האיכות הזה לקריירה מסתיימת בהצלחה בתמלול רפואי. מתמללים רפואיים מרוויחים בידי תרגום הרשומות הרפואיות המוכתבות בידי הדוקטור לעותק כתוב.

בתחילה dinner . המתמלל אשר מחשב ביתי, תוכנת עיבוד תמלילים, נגן קלטות שמע וחיבור לאינטרנט.


כישורים craft במטרה להצליח בגדול כמתמלל רפואי מכילים תואר מבית ספר אמין, מכללה קהילתית או אולי קורס מקוון. מתמלל רפואי מקצועי, מהאגודה האמריקאית לתמלול רפואי (AAMT) היא בעצם הסמכה מוכרת. הכול על אלו להעסיק בידע מקצועי במונחים רפואיים, באיות ובנהלי אבחון. המתמלל אמור להיות מי שהוא בעל כישורי יכולת שמיעה מוצלחים כדי לשכור יכול להבין ולדעת הערות מוכתבות. הנו צריך להיות בעל מהירות הקלדה איכותית, ויכולת מדע ושפה.

בתי מטופלים, רופאים, מעבדות רפואיות ואבחון, עיקרי אחזקה מלבד, עסקים בידי מרפאות פיזיות, בעיסוקו של ודיבור, אודיולוגים ויועצים נצרכים לשירותיהם אצל מתמללים מסמכים רפואיים.




עקב הצמיחה המתמשכת בקרב טרמינולוגיה מעניינת ברפואה, מומלץ להתעדכן במונחים העדכניים עד מאוד בתעשייה. ראוי לחדש קורס רענון לא פחות מ כל כך 3 שנים וגם לקבל הסמכה מעניינת. עליכם וגם לחזק את אותו מהירות ההקלדה וגם את כישורי הדיוק.





Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.