Menu

My World Bible

maycross3's blog

לחתונה נפלאים מבוססים בעניין נאמנות בלתי תלויה בעיקר על גבי.

בקטע מכתבה שפעם קראתי, נאמר "מטפלים זוגיים מוכנים שהמחויבות נחלשת ככל שקיימת למעלה ספר תורה מחיר . דר' לואיס נזכר באישה שגילתה השייך איננו מרוצה מנישואיה, בסיום השייך ירדה במשקל, הפכה לחטובה יותר וגילתה הנקרא מעניינת גברים שאינם דתיים למעט בעלה."

כשקראתי את הרעיון המרכזי הזה בפעם המקדימה הזדעזעתי. אך כשהמשכתי לפנות, הבנתי רק את המובן מאליו. הינו לא שהמחויבות נשחקת ככל שקיימים בהרבה חלופות, אך הנקרא אולי כן ואולי לא שלא הייתה בכל אדירה מלכתחילה, או שמושג המחויבות שאיתם היה צר במיוחד. למעשה, הפציינטית על הצוואה מדובר לפניכם הרחיקה לכת ואמרה, "התחתנתי שיחד איתו בגלל חשבתי שלא קיימת לי ברירה אחר, בגלל הייתי שמנה".


הנל שלא ההגדרה שלי לנאמנות, והייתי אומרת שבסיס כזה לנישואין מקבל אופי רעוע מאוד.

בפרקי אבות כתוב שאהבה התלויה בעניין אינה מעסיקה מעמד, אך חיבה שהיא לא נמצאת בדבר תשתייר בחיינו.

מדי פעם כל אחד שומעים אודות קונים שכבר שלא שמחים מהמראה הגופני מסוג נשותיהם – וזהו ההיפך הגמור מהגדרת האהבה. משקל ומראה שלא הינם חבילות לנישואין.

שמעתי אחת אישה מראה, "אם משמש מפסיד אחר סכומי הכסף מהם, אני בהחלט עוזבת מזה". מסובכת להבין איזו תחליף תיהיה מקסימלית לבעלה האומלל הנקרא אישה כזאת, וזהו מעולם לא הפסיק להדהים השירות.

מחויבות משמעותה בלי שום תנאים. זו מגלה שלי יש אתגרים ולך יש אתגרים ויחד נעבור את זה. או אולי אחד מבני הזוג נושם שצעד האדם איננו אפשרי יוביל למורת רוח גלויה ולדחייה, קוראים למטרה זו... תועלת.

האמת הצרופה זו שבכל מקצועי חתונות אנו מוצאים לנכטון להוריש רק אחת הדמיון והציפיות למציאות. ואנחנו חושקים להמשיך העובדות בכל זאת מציגה לאשר אמונים על הבסיס הריאלי של בן בעל הבית של החברה, ושאינם לפי מיהו שכנראה אנחנו רוצים שהוא יהווה.

במצב האקונומי הנוכחי, יודעי דבר איבדו את אותה משרותיהם. במידה ו הנאמנות של החברה תלויה במעמד או גם בפעילות של בן/בת הלקוח שלך? בני האדם חולים; זה מאבדים איברים או גם מאתרים את אותו עצמם בכיסא גלגלים, אינם חיוני. והיה אם התחייבת לשמור אמונים הוא רק לבן אדם שאיתו תוכל/י לצאת לטיולים ולרקוד?

מפעם לפעם אני בהחלט שומעת את אותם אחד מבני הזוג אומר: "לא לכך התכוונתי". אך נישואין אינם משרה שהיא מספר או אולי עוד, בהם קנייה של מתנות לאשת הבוס נחשבת מחוץ לחוזה. היא פרויקט של שלושים זמן קבוע ביום, שבעה שעות במשך שבוע – מבלי הגבלות לתיאור המשרה. והרבה אטרקציות במלאי – חלקן נפלאות, חלקן קלוש פחות.

עד אתם איננו מבינים שהמחויבות לנישואין זו ללא תנאים, הרי אליכם אינו נחכים כן איזה סכום נפלאים ומספקים אלו הנישואין. אנשים פוגעים ומגבילים את אותו עצמנו. נאמנות משמעותה אינה משנה כל מה (עם יוצאים מהכלל נדירים סופר, כמו התעללות בנישואין) אנו בתוך משמש לטווח הארוך. הינם אלמנטים שאני אינה הכי אוהב. יהיו מקרים שונים שאת/ה אינם תאהב/י. ימצאו מחיר ספר תורה , וביחד נעמוד אשר בהם.


לא נכון להאמין שהמחויבות נשחקת ככל שכדאי יותר מכך קניית ספר תורה . כשהמחויבות איתן, האלטרנטיבות פשוט לא יש הרבה.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.