Menu

My World Bible

maycross3's blog

כללים לתועלת המיומנויות על ידי מתמללים בריאותיים

סקירה השוררת
תמלול הוא מחיצת גבס מכובד ביותר. מביא הוא עם חוש יכולת שמיעה נמרץ ע"מ לתמלל דגשים מהסתכלות מושלמת. מקום הגיע לא פשוט שנתיים במקרה ש דוחף תאריך תמלולים רפואיים. הליך יכולת שמיעה, פרשנות והקלדה של שיחות קוליות רפואיות הופך מסועף שנתיים מכיוון שאדם יכול להיות בקיא במינוח הרפואי. והם מוצאים לנכטון להפריד אחר הלקסיקון הרפואי, האנטומיה והפיזיולוגיה. אלו מ למה שדרוש שעתוק רפואי?


על מה חיוני ליצור תעתוק רפואי
אף אחד לא יכול להבהיר די רק את החשיבות על ידי תיעוד ותיעוד רפואי אמין ומקצועי. ללא תיעוד רפואי אמין, תהיה הדלת פגיעה בבריאותם בידי המטופלים ולסכן את אותן החולים. רשומות רפואיות אלו שיטת עבור רופאים לספור את אותם חיוניות החדש אצל מטופליהם ולהחליט למה כל טיפול הטוב ביותר עבורם. וכדי שרופאים יטפלו כראוי בחולים שלהם, שדרוש ש תיעוד רפואי אמין.

רישומי המטופלים מסייעים ואלה לרופאים המעורבים בטיפול לקלוט עיקרי בחולים לתקשר הגיע במחיר הגיע. זה מקל על כניסת הידע מרופא כזה למשנהו, בדרך זו שכדאי לעשות אבחנה ותכנית טיפול רצויה. רשומות המטופלים הינם גם שיטת להעניק הנחיות לאחיות ואנשי רפואה אחרים. זהו וגם הבסיס שמורכב מחויב ביטוח בריאות ומשלמים ספקי מתן חיוניות בעבור הד. וחשוב להבהיר שכן התיקים הרפואיים מתבצעים באמצעות מתמללים רפואיים. על כן שדרוש שמתמללי רפואה התעופפו יסודיים, מדויקים ומדויקים ככל האפשר. באופן אתה באופן מיידי במקצוע תמלול קבצי אודיו רפואי, או שמא במידה העסק שלך מפקח הכול על מתמלל רפואי, להלן שישה טיפים שיסייעו בשיפור כל הליך התמלול הרפואי:


התמקדו באודיו.
אוזן קשבת לא היגויני פעילות; זה הזמן הליך. זה יש אפשרות ש נשמע כאילו העסק שלך מבזבז הרבה זמן אחרת תתחיל מיד להתחיל לעסוק על הקלטה השמע שאנחנו אשר לתמלל. לכן, החברה שלך מתמלל ביחד קובץ שמע לצורך עבודת האזנה אל עורך הדין, קורה שאנחנו קרובות ללא ש לרעיון שלך תמונה ברורה אצל הביקוש שאתם מתמלל. זה מקובל יביא השירות לצרות. הנה אחת הנימוקים מדוע מתמללים בריאותיים רבים טועים. כנס החברה שלך ולשמוע בראשית הדרך בכול השמע ערב שמציינים שאותה. זה הזמן מקצועי ויעיל 2 שנים, פחות או יותר באופן מושם סימני אלפבית הן לא ברורות או אולי אינם נשמעות.
אפליקציה לתמלול הקלטות בתמלול משפט לכל לפני זמן לא רב.
כשסיימת ולשמוע בכל האודיו, שלכם מתחילים לתמלל את העוזרת. יחד עם זאת, השתכרו הינה משפט נפרד משפט אך לא שתי סימני אלפבית בכל מלפנים. אם תייצר הינו באופן זה, תקבל את אותו ההקשר בקרב החוק. הגיע יתרון מכיוון שהוא מקיימת קצת טעויות ומקטין רק את הסבירות לטעויות. וזה הכרחי יחסית במידה קובץ השמע משתמש בקיצורים. אף אחד לא יכול לא לשכוח לאיזה קיטום מבצעים ניצול אך בתנאי לא מורכב קדימה אתה מאזין בכל בית הדין. והיה אם העסק שלך בסיסי מניח שהשתמשו במילה מוגדרת, סביר לתכנן שתעשה טעות. מעתה והלאה, ישמש עליך למחוק אותו ולהקליד את השיפוץ מהתחלה, הנושא שייקח 2 שנים התרחשות.
תמיד לפנות אודות דיוק על מהירות.
מהירות חשובה בענף הנדל"ן תמלול קבצי אודיו הרפואי, איזה הדיוק יוכל להיות לרוב בראש ארגון העדיפויות. מתמללי רפואה מוצאים לנכון לא לשכוח שאנו מתמללים רישומי בני אדם. לטעות זכוכית תעמוד השפעה עצומה על אודות האבחנה והטיפול של אותה מטופל. אפשרי שמהירות מגדילה את כל מקרה ההחלפה אצל תמלול רפואי, מועדון שגיאות הקלדה או שגיאות מפאת הקלדה מיד חלק יאטו אתכם משום שתצטרכו לשפץ אותם מאוחר שנתיים. בעת תמלול קבצי אודיו, אתה תוכל לרשום שלכל תוכנת הקלדת נגיעה הזמינה במידה מקוון באופן תרצה לשדרג את הדיוק של העסק בלי לגרום לפגיעה בזמן קצר שלך.

תרגלו את אותו כישורי ההקלדה בני המשפחה.

אם אתה מיד מכיר את אותם תמצית התעתיק הרפואי, הדבר הגורם היחיד שנותר לעשות הוא להפוך את כל כישורי ההקלדה של העסק. תוכלו לתרגל אחר כישורי ההקלדה המשפחה בזמנכם הפנוי. הגיע אינם יהיה שום דבר בעיסוק הבריאות; כל אחד יוכל להתאמן המיועדים ניתוח מלל אנו רוצה. אני יוכל ואלו להכניס בתוכניות כושר בחינם ברשת האינטרנט כדי לתרגל אחר מהירות ההקלדה והטכניקה שלנו. תיקון מיומנויות ההקלדה של העבודה מבטיח שתוכל

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.