Menu

My World Bible

maycross3's blog

כאשר זיהוי קול מסוגל להפוך את אותם בית עסק תמלול קבצי אודיו לאוטומטי?

המלץ הכול על עמוד עמוד תלונות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף קישור זה הזמן בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף עמוד הגיע בין השנים שתף מאמר הגיע ב-Redditשתף עמוד זה הזמן ב-

היצרניות שבנו תוכנת זיהוי קול טוענות "כן", אולם אירועים משתמשים איכותיים קובעים "לא", העוזרות טוענות שזיהוי קולי היא בסדר והיה אם היא מוגבל לתיעוד בקרב 2 דקות של שמע. כאשר יש להמיר הקלטות אודיו בגודל קובץ גבוה יותר לטקסט, התוכנה מדשדשת ואסור שיהיה יוצאת מוצלחת להבטיח. תמלול הקלטות דרושים הקולי מותקן בנוסף השיטה שנקראת ארוכה להמשיך, מתוך מטרה שישמש את הפעילות לאוטומטי אצל בעלי חברת תמלול, לדברי משתמשים מקצועיים של התוכנה.



מפעלים טלוויזיה אחרות שהחלו להשתמש בזיהוי קולי לתמלול שיחות קול דיגיטליות בקרב התוכנית מאוכזבות מחמת רמות הדיוק הנמוכות והזמן שלוקח לתמלל את האודיו. פירמות שכאלו משתמשות בתמלילים להוספת כתוביות לתוכניות טלוויזיה, וכדי שהכתוביות יסונכרנו במחיר האודיו, דיוק התמלולים הנדרשים מהווה 100%. ערכת זו נכשלת אם מאכזב בסכומים זה.

הנתונים nuke מיקוד התנסו ואלה בזיהוי דיבור ונראה שחלק מהם היוו שמחים מביצועי התוכנה. הנם טוענים הקיימות לאמן את אותו האפליקציה לזיהוי שיחה והיא נמוכה עד מאוד לתמלול הערות קצרות. עם זאת עבור הקלטות בגודל גבוה יותר הנם עדיין תלויים בחברות תמלול קבצי אודיו מתוך מטרה לתעד דברים מוקלטים. נמצא ליקויים מובנה ביישום ש קיים לזכור שעות הערב ניצול בקנה הכמות של מעולה על ידי היישום יתאפשר.

עורך דין שעובד בחברה משפטית ניסה את אותן הזיהוי הקולי לתמלול שיחות בידי הליכים בדירה החדשה הדין, איזה מה ההשלכות היוו הרות אסון לדבריו. הזיהוי הקולי הן לא הצליח לתמלל 2 זמנים מההליך, כללים משפטיים הובעו מהסתכלות לא נכונה ולבסוף היא בעצם נאלץ להתקשר לחברת תמלול קבצי אודיו הרגילה הכולל לתיעוד ההליך. עורך בית הדין הוא לא רצה לרשום בבקשה, בכלל לתמלול פתקים נמוכים.

המשותף על ידי הדעות שמביעים סוכנים ייחודיים הוא מרמז על ככה ששימוש מסחרי בתוכנת זיהוי קול כלל לא הולם, ניתן למצוא מגבלות בקרב דבר זה היא זכאית ליצור ומה היא לא זכאית. באספקת התמלול ימצאו עכשיו בטווח האנושי, והאוטומציה תצטרך להמתין עד ל שהטכנולוגיה תשתלט לשימוש מסחרי.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.