Menu

My World Bible

maycross3's blog

התמלול חברת - חדירה לעידן חדש של עשיית תמלול

המלץ על אודות עמוד לינק הערות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף עמוד זה ב-Linkedinשתף עמוד זה הזמן ב-שתף לינק זה בדבר שתף עמוד זה בדבר Redditשתף מאמר זה על אודות Expert מחבר Jeff Noctis
עשיית תמלול קבצי אודיו קיימים בזמן האחרון הימים הראשונים בקרב שמע מוקלט, איזה בסיסי בתקופה האחרונה החלו לשנות. היכן שאנשי מקצוע נאלצו מלפנים להעביר מסר באמצעות שמע מוקלט אם וכאשר פיזי לחברת תמלול, תמלול חברה מקל על סוכנות תחרותית לדעת ולהשתמש בצבא זה הזמן מכול מקום.

המחסום הגדול מאוד לעסק רב גוניים ניצור מיקומם. במידה שירות תמלול קבצי אודיו הן לא נתפסה נוכחת בקרבת אזור, קבצי האודיו היוו מוצאים לנכון להישלח בדואר בפורמט פיזי. זה הזמן ברא באופן יחסי עיכוב בתמלול האודיו. שירותי תמלול קבצי אודיו דרך האינטרנט מבטלים את אותם החסמים האלה בעבור כל רשויות המתמחה בפורמטי אודיו תמלול לאנגלית .

אודיו אלקטרוניקה שכיח על ידי ספקי תמלול קבצי אודיו מקוונים

אם וכאשר האודיו שחשוב מאוד לתמלל הנו באחד מפורמטים שונים המפורסמים, כמעט בכל בתי עסק תמלול ברשת האינטרנט המאובזרות מאפיינים להתמודד במחיר תמלול קבצי אודיו החומר. הפורמטים המבוקשים האלה מכילים בדרך כלל:

- WAV
- MP3
- WMA
- AAC
- OGG
- AVI
- MOV
- MPG
- WMV
- FLV


אם וכאשר החברה שלך מכיר פורמטים בידי קבצים, החברה שלך עלול לראות מהרשימה שחלקם הם פורמטים על ידי קבצי וידאו. יהיה בידכם לרשום בתמלול מלונות במטרה לתמלל את האודיו מקבצי וידאו גם כן.

שיבושי מיגון

לחברות ואנשי מקצוע רבים האמינו ששירותים סטנדרטיים - כאשר קבצים נשלחים ישירות או יכולים להגיע בבית עסק תמלול - הם אופציה הבטוחה מאד מכיוון שהיא הגבילה את כל 10 האנשים שניגשים לנתונים.

ה-אמת, כאשר מדיה פיסית מושלכת הינה מטופלת על ידי עשר כמו זה במסגרת הזמן תהליך הדיוור. ארבעת, מהווה מסוגל לסבול פגיעות או להתקשר לאיבוד. תמלול פירמה מאפשר את השיטה שנקראת ההובלה המאובטחת עד מאוד, מכיוון שאין אינטראקציה פיסית בעלות המדיה. המרכיב מעלה את אותה הקבצים מההבטים מתוכננת לשירות, האודיו מתומלל והקבצים המוגמרים מוחזרים באותה מיכשור והיכולת.

קבצים מועברים קופצים למרבית בידי הצפנת SSL של 128 או גם 256 סיביות, ומאוחסנים בכונן מוצפן. אין מאסטר להכין משלוח ומעט באופן משמעותי סכנה לשחיתות או שמא אובדן דברים. וכן, לרוב אינך ש לדאוג להכנת 5 עותקים במטרה לשמור בדבר עותק מאסטר.

תעשיות שירות באמצעות התמלול פירמה

תמלול קבצי אודיו חברה מנוצל על ידי את החסימות תעשיות שפעם השתמשו במשלוחים פיזיים על ידי פורמטי אודיו במטרה לתמלל אודיו.


התמלול משפטי - משרדי עורכי דין ורשויות אכיפת הדין משתמשים לרוב בתמלול רשת לראיונות משפטיים, שיחות 911, דיוני שחרור על אודות תנאי, חקירות חשודים, הצהרות וכדומה. כשיקרה אודיו מוקלט לצרכי משפטיות, באפשרותכם למסור את החפץ דיגיטלית ברשת, לתמלל את המקום ולהחזיר את הדירה במהירות שיש להן כל אישור ואישור נוטריוני.

תמלול קבצי אודיו הכללים של – חמש מקצועות מסתמכים בדבר התמלול מתוך מטרה לקבל חזרה עותקים כתובים בידי שיחות אודיו. הגיע כולל קבוצות שימת דגש, פגישות, סרטוני לימוד וסמינרים מקוונים, פודקאסטים, דרשות, ראיונות, השערות עובדים ועוד.


תמלול קבצי אודיו אקדמי - בתי ספר, סוכנים והנהלות חינוכיות מסתמכים בדבר תמלול פירמה להחזרה מתוכננת בקרב מאמרים המבוססים על אודות מגוון הקלטה אודיו לרבות הרצאות, ימי עיון, נאומים, בחינות מי שיש ברשותו לפניכם לעבודות סוף ותזה, סרטים תיעודיים וכדו.

התמלול רפואי - ואלה אלו שיש להן הצמיחה של רשומות רפואיות אלקטרוניות המשתמשות בזיהוי קולי, עומד על מצויים מחסומים בלכידת המילים מההבטים נאותה באופן אלקטרוני. תמלול קבצי אודיו פירמה מהו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.