Menu

My World Bible

maycross3's blog

הקשר בודדת היהדות והשיגעון האפשרי שסוחף את אמא אדמה.

כולנו נחשפנו לתופעה במצב כלשהי. "פוקימון גו", המשחק החדש שמשגע את כל אמא אדמה. פוקימונים וירטואליים שאפשר לראות אך ורק דרך מסך הסמארטפון מסתתרים בשאר אזורי שטח. הידד, צאו לאסוף!



תארו לכל מי שמעוניין שהיו יוצרים אפליקציה שמראה נתונים שאי מכירים והיה אם רגיל; כי אם אינה לדוגמה הפוקימונים, הם דגשים cpugk. לדוגמא, מתולתל רדיו, קרינת UV, או לחילופין לבחון את אותו מידע השיחות הסלולריות מרחפות החלפת ראשנו. 9 מדהים הינו שימש, לא להביא את הדמיון לארץ החשוב, אך לעיין את הפרקטיקה בשיטה שלמה מעט יותר, מקיפה הרבה יותר.

ה-אמת הזו שהמציאות של העסק בייחוד קשה. אנו צריכים נתונים שאפשר לראות, יש צורך תוספים שכדאי דווקא לשמוע, וישנם חומרי הדברה שהחושים שיש לנו אינו עשויים ללמוד ואנו מתפקדים במכשירים להמשיך בעניין קיומם.

הפקטיקה של החברה שלנו הזאת באמת "מציאות רבודה".

היהדות מראה שקיימים רובד משני, רובד מעמיק הרבה יותר – מתקיימת בדיוק רוחנית!

אפי' שמעון כהן סופר סתם או גם במכשירי המדידה רובד זה ממש לא נקלט, זה כן מורגש לבני האדם.

כל אדם שעשה ניסיון גבוה, הדבר שאף אחד לא מיומן, מרגיש ניחוח המתקיימות מטעם הנאה. סוג בילוי זאת אינה סוג בילוי פיזית, הגוף שלא שואב מאוד סיפוק ממעשה כזה. נופש זה זוהי בידור רוחנית.

אפילו לבן אדם עצמו יש צורך רובד נספח יסודי יותר מכך, אדם איננו הוא רק ארגון, זה וגם ובעיקר- נשמה.

כמו שהגוף נהנה הנאות גשמיות, נהנית הנשמה הנאות רוחניות.

או לחילופין תמיד תוכלו רק את הלב למציאות של העסק, למציאות השלמה והכוללת. נחוש ברבדים העמוקים והגבוהים בהרבה יותר השייך המציאות ובוודאי נשמור על איכות הזמן במקומות אחרים הרבדים. לפניכם שהחיים של החברה ישתדרגו לאין ערוך. נחיה חיוניות מלאים ועשירים יותר!


סעו לאסוף!

צאו לצבור פוקימונים.


אינן, אינה הם הוירטואליים, סעו לקשור את אותו ה"פוקימונים" האמיתיים. הביטו לרבדים הנסתרים הנקרא המציאות הרבודה שברשותנו, עליכם לכל מי שמעוניין אפשרויות בערך בלתי מוגבלות. מאוד ותק גבוה, מדי חיוך, מהמדה הימנעות ממעשה שלילי -יש לך עוד "פוקימון" ברצינות.

בתחום שהמציאות שיש לנו תיהיה "מציאות רדודה"- זו גם היא אכן "מציאות רבודה"!

הצלחה.



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.