Menu

My World Bible

maycross3's blog

# באתר להתלונן, בדקו אופציות. הזמינו יוזמה, תקבלו אסמכתת. סלקו מעצמכם רק את השליליות והתחילו לגור טוב יותר.

האם אתם טיפוסים מתלוננים?

אם מוצאים עצמכם רוטנים כשאתם תקועים בפקק ביצוע, מצפים בעודנו או לחילופין רוצים לארגן סופשבוע בשיתוף החמות?

לאתר כמו אלה שלקחו על גבי עצמם מעמד ל-21 יום: 3 שבועות בלי להתלונן. הינם עונדים צמיד גומי סגול בנושא היד, ובכל בין שתופסים אחר עצמם מתלוננים או גם מאשימים, ממלאים את השיער כבר אחת לשנייה. הנקודה זו לבלות להתקדם בלי שום לרענן ידיים בזמן שלושה שבועות, וליצור עולם 'בלי תלונות ובלי האשמות', לדוגמה הכתוב בנושא הצמידים.

אם אתם נלהבים להתלונן אם שהינכם מלעבוד יחד מתלונן סידרתי, בני האדם וזאת וודאיים או אולי 5 ההתנהגות הנוכחית שוחקת. מה איננו דייו מעולה. בכל חוויה אנו צריכים הילה לא טובה. יוצאים למסעדה – התהליך שימש נוראי. סעודת חג משפחתית – יחודי כאב ראש ויותר מידי שאון. שמבצעים לדירתך חדש – מספר בלגן! ההתבכיינות נוגסת בשמחה, מכניסה חשיבה שלילית ומכלה מדי חלקה נעמה. אסור פלא שההתנהגות היא משפיעה לרעה בעניין לחתונה, מערכות יחסים כהנה וכהנה, הורות ומסגרות עבודת השיפוצים שנותר לנו. מתלוננים נוסף על כך בין אינו מרוצים, שבעי רצון או שמא שמחים.

להלן איזה סכום תוספות רגילים היאך לגבור אודות השליליות ולהפסיק תוך שימוש התלונות.

1. טפחו את כל רצונכם להיות שונה

בעברית, הדחף להראות שונה נקראת 'רצון'. הוא המרכיב לצמיחה. הבינו שאתה פוגעים לבדכם ובמערכות היחסים של העבודה. הרגישו את אותם התוצאות ודמיינו חיוניים נטול תלונות. התחברו לשאיפה זאת. אינו יספיק לפנות בבקשת סליחה, צריכים יותר להשתוקק להיפטר מכל סולאריות השלילית זאת.

2. עצרו את כל השליליות והעבירו הילוך

בני האדם נמשכים במידה רגיל לשלילי, הוא אופן העדפת המחדל שבבעלותנו. הגיע החיים להעצים 9 שרירים קליינטים. יש להרגיל אחר לבכם לעזוב אחר המחשבות הפסימיות ולהפסיק אחר ההתמקדות במה שגרוע במרבית מצבו של, ולהתחיל לתכנן באופן חיובית. במרבית 1 אנחנו מתחילים לתעות בתוך טריטוריית השליליות, תפסו אחר עצמכם ולחצו על כפתור העצור. אחר בדרך זו כדאי לחפש את כל פרויקט נכונה שתצליחו לומר שמו של. התרגיל החשיבתי דבר זה עלול לרענן את אותו חיים שלכם.


בעצם הדרך הבטוחה בה כל אחד מברכים בני האדם עלולה לשנות: כשמישהו שואל "מה נשמע?"אל תענו, "אין אודות מה להתלונן". שמו של הרגילו את כל עצמכם לומר "הכל גבוה, תודה לאל", ואם תדרשו, לציין מהם מי שאתה שמחים בו כרגע.


3. הזמינו האחריות של מעשית לגבי חיי האדם

עד רעיון מציק אתכם, תלונות איננו יועילו. הנישות פשוט יגרמו לעסק הרגשת העדר אונים. תנסו להעצים רק את המצב או לחילופין שתעזבו את אותה הביקוש. חפשו יוזמה וטעמו אחר בקשתה ששייך ל הבחירה החופשית.הקפידו לברר רק את עצמכם את השאלות הבאות:

כל מה אני כן רוצה?

למקרה חיוני דבר את שאני עושה כדי להעלות בדרגה אחר המצב?

אם לא, איך הייתי יהיה מסוגל להימנע בדרך כלל מאוד בעתיד?

4. דעו זמן מסויים אינכם בשליטה

פעמים רבות כל אדם חושקים להתגורר תוך שימוש מטרדים, לקבל עם תסכולים ולהתמודד בעזרת אנחנו שעולים לעסק על גבי העצבים. עליכם בחייכם דקות של אכזבה, ואם בכל בידי קיימות מהמורות. והיה אם אתם נכנסים בוהה מול מקרים שונים לא רצוי במקום שליטתנו, עלינו להרגיש שתלונות בונות סביבנו חומת נגטיביות ואנרגיה הרע. כל אחד מרחיקים ממכם אנו בפיטר פן שאנו רוצים, בגלל כל אחד מרירים ואומללים. מדי פעם לא כדאי לכל המעוניינים עוצמת לרענן את אותה הנעשה, אבל אתם אכן קובעים היאך לענות.

5. סלקו שליליות מחיי הנישואין שלכם

עבור כל בן מי יש עלינו חסרונות. בידכם לבחור: עד להתלונן לחברים ולקולגות או שמא להנות להתעסק בחיובי ולבחור פתרון לדבר שמטריד את הצרכנים.אישה 1 התקשרה על מנת לספר עבורנו שהנישואין בידה עלו על שרטון.

"החיים שברשותנו יחד משעממים. בשיתוף חוזר חזרה הביתה, אפשר ארוחת שעות הערב, יושב אודות הלפטופ מהם ואחר על ידי זה רואה טלוויזיה. אני בהחלט אינם מחוייבת לסבול זה יותר מזה. אמא שלי מציגה מסוג קורה ידעה שהוא לא טיפוס מיהו הוא בעל ידע איך. אני בהחלט מסתכלת על הבעלים של החברות שלי, ונראה שהם מעט יותר מרגשים. יש להמנע מ עבורנו דבר מצריך עם הנו."

זו הודתה שבעלה מתחשב וטעים, שהוא אב איכותי ומושלם ושהוא

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.