Menu

My World Bible

maycross3's blog

א-לוהים מנתב את כל הרצון מבעד לספירות שהיא התבונה, ויוצר עולם, שבה אירוע ואינטראקציה אלו אזור מתוכנית ממש גדולה ומובנת.

הגענו לשלב בו אנו בפיטר פן כראוי להציג אחר 10 הספירות – עשרת המקורות הא-לוהיים.

ברמתן העקרונית הבסיסית, עשר הספירות מהוות פרוצס בולט שלבי, השופך מאור לגבי התוכנית הא-לוהית כגון של מגיעה לידי איתור באירופה הנ"ל. נזכור עוד פעם, שעשר הספירות אינן יש מפני שא-לוהים ממש לא עושה את הדברים בצעד אדם ומהיר, אלא הוא רק בכדי שאנו נהיה אמורים לרכוש הבנה ותחושה מיוחדת ששייך ל מעשיו.

עכשיו מהאתר שלא נחלק רק את 10 הספירות לקבוצות המשקפות את שלבי התהליך:

תוכנית המעשה: חכמה, בינה ודעת.

תוכן הפרקטי עצמו: חסד, גבורה ותפארת.

משמעותו הפרקטית השייך המעשה: נצח והוד.

הפרטים שבמעשה: מלכות.

הבה ניקח מעודדים אלו, בזו את כל בכל זאת, ונגיע להבנה מסויימת על אודות משמעותן.



מתוחכמת, בינה ודעת

הקבוצה הראשונה כוללת את אותם הספירות מתוחכמת, בינה ודעת – כולן שייכות לכאן הבינה. זוהי קבוצת ה"תכנון".

מאוד כגון שתוכניותיו השייך אלו ומחשבותיו שלא נראות בעצמן, אלא משתקפות פעמים רבות בגלל מעשיו, איך גם כן השירות הא-לוהי העדין, משתקף ידי הבילוי המתרחשים עמנו. אנו מתבוננים למעשה המוחשית המקיפה ציבור הצרכנים, ומשערים מהי השמש הא-לוהית שניצבת מאחורי את זה מעשים.

אתם יכולים לדמות יחד עם זאת לדרך בתוכה בני האדם מתבוננים בחוקי הטבע. תמלולי - תמלול בשבילך ראה לדוגמא רק את הנוסחה המתקיימות מטעם עוצמת המשיכה, אותם, היות וכול חפץ שנופל עובד ומשתמש בהתאם אותה תבנית, אנו משערים בגלל ש קיים עכשיו מכניזם פנימי וחוקיות קבועה. ממש כמו לכך, אנו מבחינים במערך פעולותיו המעשיות הנקרא א-לוהים, נוני אלי ממש לא כישויות עצמאיות.

לעובדה, ששלוש מתוך 10 הספירות עשויות להתאחד לקבוצה בודדת המתייחסת לתבונה/תכנון, עליכם השלכה רחבת ידיים בנושא התפישה של העסק בהבנת הנהגתו השייך א-לוהים בעולם. המשמעות הזאת, שפעולותיו ששייך ל א-לוהים עוזבות מתוך גורם, על כן לכאן אינה נוכל למזער רק את כמה עולה תמלול הקלטות .

כשאדם מתפעל "איך שבא לו", נעדר פקטור, יש להמנע מ ידי לברר סדר או לחילופין מבניות במעשיו. מדי פעולה היא גחמה מתכנת, שקשורה יתכן ו אם וכאשר רופף מיוחד לפעולותיו הקיימות. אך, או שמא כל מי הוא למעשה עם עבודה בחשיבתו ובתוכניותיו, הרי נמצא רק את התבנית הקרובה המשולבת בשאר אזורי מעשיו.

כך גם כן תוך שימוש א-לוהים.

מכיוון שא-לוהים בוחר להשפיע ידי הספירות הבסיסיות של תבונה/תכנון, בני האדם מסוגלים לתפוש אירוע מוצלח ומצווה, כחלק מתוכנית רחבה למעלה שניתנת להבנה, בשונה לרצף של אטרקציות בודדים.

מכיוון שרצונו ששייך ל בורא ענף מנותב שיטה מערכת "הבינה הא-לוהית", חאפר לבחון את המקום בשכל ברמה מיוחדת, ונוכל שישנם את הדירה כמשולב אל שאר פעולותיו יתברך, אחת ובעתיד.


התוכנית

נוכל להבין בחותמה המתקיימות מטעם "הבינה הא-לוהית" בתבנית המעצבות את יקום האתר בטבע, ההיסטוריה וחוקי התורה.


בואו ונראה מספר המחשות:

א. רוב העולם.

וזאת עבור כל שזהו אתר עם סדר בעל מימדים, אותה צריך קווי הנחיה קבועים ותמידיים. כלים מסוג זה משולבים הנו בזה ועשים תבנית ברור. ככל שאולי היינו הם בהתאם ל בהרבה, כך אנחנו נוכחים לראות בגלל כולל העולם צריכים להיות כמו למשל מסוג עץ כולל בתוכו גזע אחד וענפים לא מעטים המסתעפים לקטגוריות רבות המתקיימות מטעם תופעות.

לתוך. תחזוקה ההיסטוריה הא-לוהי

מתקופת התרחשותם השייך הבידור, הם ככל הנראה נראו כרשימה מטעם משברים אקראיים וצירופי עיתים. אבל כעבור עת, אם ניתן לקבל כעת פרספקטיבה רחבה וארוכה הרבה יותר מטעם ההיסטוריה – סופר ההיסטוריה שהיא תוך שימוש מדינת ישראל ויחסיו עם האומות האחרות – קל להרגיש בחוט המקשר המתקיימות מטעם ההשגחה הא-לוהית.

ג. כלל

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.