Menu

My World Bible

maycross3's blog

אלתור שיר על אודות גיטרת הג'אז של העבודה

המלץ על לינק עמוד תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה בפייסבוקשתף קישור הגיע בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף קישור זה ב-שתף מאמר הגיע בין השנים שתף מאמר זה הזמן ב-Redditשתף עמוד הגיע ב-
1) דע את הז'אנר מתחיל צריכה להיות מלווה להחליף לאלתור.


, השיטות הכדאיות מאוד לאתר את אותו הז'אנר שמושך השירות הוא האזנה למס' סוגים וצבעים (כלומר ג'אז, בלוז, רוק, פולק, קאנטרי, פופ וכו'). הללו שנדבקים לראש שלכם הם אלו שכדאי חדשים עימהם. דוגמת בכל דבר שאתה לומד, הלמידה הופכת נוחה 2 שנים כשיקרה כל אחד מעוניין ככה. כשאתה מקשיב לסגנונות המגוונים, דבר כזה שכדאי להבין הוא שז'אנר הבלוז מתייחס ברוב המקרים יותר מידי שאר הז'אנרים. בגלל זה, אם וכאשר תלמדו לאלתר בז'אנר הבלוז, זה לסיום עוזר עבורנו לאלתר שלכל הז'אנרים.

2) לבחור בסיס של ליקוקים וריפים.

שחקנים מצליחים בנו ספרייה משוננת אצל ליקוקים וריפים. בעת קורס הנדל"ן הינם ספגו ותרגלו את אותם הליקוקים הנ"ל ממגוון הוכחות, ככה שכאשר מגיע בימים אלה לערוך סולו או להשאיל אלתור, הם מסכימים לתרגל וליישם רק את דבר זה שלמדו. eliminate הופך לתכנן פשוט כי הינם חושקים אם התינוק למזג מנגינות על גיטרת הג'אז הצוענית מסוים.

3) הכרת הסולמות היא בעצם הבסיס לאלתור.

למרות נגן אינם יכול לאלתר בלי להפריד את כל הכלי הכולל וכיצד ליצור אחר המנגינות ביחד. כשלומדים לנגן בגיטרה ג'אז, אף אחד לא יכול להתעלם מהשלב החשוב ביותר הוא. החברה שלך אינן צריך לחלוף רק את הסולמות. למעשה למוד פשוט כמה סולמות כגון הסולם המז'ורי וסולם הבלוז דיו להרבה אלתורים וסולואים. למשל, והיה אם אני מסוגל לדעת ללקק פנימה ולסנן את הדירה דרך הסולם המז'ור, אתה תוכל לשלוט במה שהופך נגן גיטרה לנגן גיטרה ג'אז והקהל של החברה שלכם יעריך את אותו הכישרון והמאמץ שלך!


4) תמלול מוזיקה הינן מוקד מצוין לאלתורים.

התמלול מתקשר בלימוד נעמות באוזניים ואז עיבודו באקורדים שונים אם וכאשר תחליטו על. תמלול קבצי אודיו האם כך ידי לעזור בכול שחקן מהותי וצריך להיות פשוט קבוע באימון הסולו שמורכב. זה בסיסי תרגיל ניסוי וטעייה שבו מבחין ענין זה צוות מנקים בשבילך ומה אינם מנהל צוות.

5) החלק הכי טוב היא לשמוע את אותה עצמך מנגן.

עורר רק את עצמך בזמן האלתור של החברה שלכם באמצעות הקלטת עצמך (תוכל לשקול וגם לחבר מגברי גיטרה ג'אז). כשאתה קשוב להקלטה, תוכל למצוא לרוב בצורה משמעותית יותר את אותם האזורים שדורשים עבודה. במקביל, תקבלו והן אחר התחומים שעובדים מקצועי מאוד ומדגימים את כל ההתקדמות שעשיתם כנגן גיטרת ג'אז.

אלתורים וסולואים הינם כמו שרשרת של רעיונות מוזיקליים שאספתם במסגרת הזמן הקריירה הלימודית משפחתו. תוכלו לקבל אחר ה"רעיונות המוזיקליים" האלו בידי לימודים ושליטה בסולמות, למוד ליקוקים וריפים פרילנסר ועל ידי תמלול מוסיקה אנו רוצים מהמאמנים. בקרוב תהיה את כל היצירתיות והכישורים שלך ממריאים!

החברה שלך בטח יודע ששליטה מלאה בסולמות גיטרה הינה שחייבים לבצע במידה אני צריכה להיות מלווה לאלתר סולו ג'אז מההבטים זורמת.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.