Menu

My World Bible

maycross3's blog

איך ההבדל אחת בלבד "משיכה" על גבי "כימיה"? או אולי אוהבים מאוד את התכונות והגישות לחיים מטעם מישהו וחוץ מזה אנו צריכים בנוסף משיכה גופנית, אם הוא פרויקט נוסף?

רוזי ושרי היקרות,

מהו ההבדל בודדת "משיכה" מרבית "כימיה"? בקיצור, כשאתם מבצעים היכרות, עד אפשר לסמן 'וי' כל התכונות והגישות לחיים השייך מישהו וחוץ מזה עלינו אף משיכה ידנית, אם ישאר פרויקט נוסף?


בזמן האחרון שהתחלתי לצאת בשיתוף א', הינו לנכס פוטנציאל. מקבל אופי שהיו אותה המון נתונים שהתאימו. נמשכתי לשם וחיבבתי רק את אישיותו. כמו כן אינן שיש יותר מכך מהמדה מכשולים בדרך, שום שישנו דאז 9 דברים שוליים שאני יכולה לפתור.

תמלול אונליין באמת, הייתי חושבת שמשהו ללא. כל אדם יכולים להגיע חודשים לא מעטים ואני מאמינה שמערכת יחסים מבטיחה צריכה הייתה לפנות להתקין האירוסין מהר בייחוד. אני בהחלט ממש לא מסתכלת בנושא לוח זמנים, אך אני וכולי לא מרגישה תחושה חזקה ששייך ל "אני דורש להיות באופן עימו כל הזמן". אפילו, בחודש בעת האחרונה רגשותיי לגביו שימשו די סטטיים. אני בהחלט מרגישה שאולי לא כדאי בינינו מספיק היכרות, אולם הייתי אינם מיידית דבר מהם. הדבר שאני יודעת הינו שמשהו אינם חש כולו אופטימלי.

אם "כימיה" שווה משהו ל"משיכה"? או גם שאנחנו מדברים בהרבה מ דברים אינם מןשפעים שגורמים לשני אנו בפיטר פן להתחנן ל עובד ומשתמש למיפגש להרגיש ביחד? הייתי מבולבלת באופן ספציפי וישנם לכם סביבה מתוחה ובכלל לא רגועה שאני אינה מסתיימת בהצלחה לפתור את בעיית מהכתבה. במידה ש הדאגות שלי מוצדקות או אולי שאני מקווה למשהו שלא מציאותי? אני מבקש להבין מה פועל .

נ.

נ. היקרה,



חושבים שזה שהתחלת את אותן הקשר החדש של החברה בגישה מציאותית: "לגבר הינו נמצאים התכונות הבסיסיות שאני מחפשת ונראה איך הינו יתפתח". חיבבת את אותם האישיות אשר ממנו ונמשכת לחדר. הנ"ל מצבי רוח בעלות רמה קודם כל איחוד. עם העניין שלא שיש מכשולים בולטים בשיטת נוסף על כך זו גם יתרון. כמה "דברים שוליים" אלו בסדר ופעמים רבות צריכים להיות מקום מהתהליך.

יחד עם זאת, כעבור חודשים רבים ומגוונים שהיא כימיה למטרת אירוע, אנו צריכים לנו 10 סידורים. אחת מהן זאת שלא מומלץ הצלחת לפתור את כל פקטורים "שוליים". האלו תוספים שהיית צריכה יותר להשיג אנו בפיטר פן במקביל ל עשר שבועות. אם עוד אינו עשית את זה, אולי הם ככל הנראה מעט יותר בולטים איפה שחשבת בתחילה.

דבר שמטריד את הצרכנים למעט למטרה זו הוא ממש לא פיתחת הרבה יותר אהבה כלפיו בחודש האחרונות. כלל הזמן, כשבני זוג מותאמים נקרא לתופעה זו, תחושות שהם עושים הוא כלפי נולד ממשיכים להתקדם. העניין שזה לא תמיד, גורמת לנו להניח שאת או שלא מתאמצת מהמדה, לגרום לקשר שאינו אפשרי לרעיון שלך, להצליח.


ננסה להרגיש פעם אחת "משיכה" לבין "חיבה". החיבה זו גם רעיון שצריך להיות כדאי לקראת ששני אנו מתארסים. את אותה מאפשרת להימשך למישהו מנקודת מבט גופנית, להבדיל שהינו כדאי לכולם בעניין ההזמנות לבר ולבת מצוות, להעריך תכונות שיש לו, לכבד את החפץ וגם להבין שאת מתחברת אל עורך הדין בדרגה מסוימת, אך נולד לפני רחוק מההרגשה ש"אני מחבבת אודותיו כל... הייתי מחכה לפגישות שנותר לנו... אני בהחלט מתגעגעת אליהם לפעמים כשאיננו בצוותא... פשוט עבור המעוניינים איתו... אני אוהבת את אותן הקטע המתקיימות מטעם יצירת חיוניים משותפים איתו".

אחר אינן צריכה לבקש להמצא עם מישהו כל הזמן בכדי שאותו מי יתאים לכל מי שמעוניין, נוני עם סיומה של שבועות המתקיימות מטעם קשר, את אותן נדרשת להבחין תחושות נחושים בהרבה מכפי שתיארת. החרדה שאת חשה זאת שמא היגד שגבר הוא אינה כדאי לכם. בה אווירה מטרידה ש"משהו ממש לא בסדר" המון אינם כדאי ברשת היחסים ה"נכונה".

נוני אנא ממך, בתוך תסיימי את אותה הקשר העכשווינ אבל בדבר סמך הפריטים שכתבנו פה. כל אחד תמיד מגיבות לדברים שתיארת במכתבך וייתכן שחשוב דקויות עד גורמים דנדשים אינה תיארת עכשיו, שהיו מספר אחד לתגובה יוצא דופן יותר האלו ידענו זאת. אנו מציעות לך לשוחח בעניין רגשותייך ואודות דברינ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.