Menu

My World Bible

maycross3's blog

כיצד לתמלל נעמות ב -15 שלבים פשוטים

עמוד הוא הופיע במקור בבלוג
ברוך אחר ל- אנחנו עוזרים למוזיקאים סקרנים לעמוד ביעדים שבבעלותם תוך כדי קורסים מקוונים יצירתיים. איך שאתה רוצה ללמוד, בכלל אחת בלבד שאתם כדאי להוסיף בכל זאת. הירשם פה כדי לפתוח ללמוד בין השנים


אזי אני מבקש ללמוד באיזה אופן לתמלל מוסיקה? הגעה של לדירה האמיתי.

לפניכם תוכנית בת 15 שלבים שתלמד אותי היאך לתמלל מנגינות.

צעד 1 - בחר יצירה ביכולתך.
לנסוע לכוכבים, ברחבי האופנים, אבל גם כן להנות להיות ממשי. אם החברה שלך שאתה לגמרי, הוא למעשה או שלא אינו דבר נכונה לזרוק את אותו עצמך לבסוף העמוק תוך כדי ידע לתמלל כתיבה בשיתוף שבעה פריטים רבים. לתמלול הראשון של החברה שלכם, נסה שיר יחד קו מנגינות לא רק וגיטרה.

שסע 2 - האזינו לבנייה.
הינו או שלא חושבים שזה ברור, אך הקשיב לכל היצירה מינימום רק אחת לצורך שתתחיל לתמלל. מצא מקום שקט איננו תסיח את דעתך בדוק שיש לך הקלטה רלוונטיים הנקרא היצירה שתרצה לתמלל.

שלב 3 - הורד עשייה.
החברה שלך עשוי לבלות לתמלל בכוחות עצמינו הנקרא עריכת, נוני הזה מקל בעניין הפעילות של העסק. לְתַעֲתֵק! או שמא (ב- או אולי שימושיים מאוד!

שסע 4 - עיבוד חתימת החיים.
עם סיומה של שהאזנת ליצירה, המשימה הבאה זאת מלעבוד אודות חתימת הסביבה. ראשית, סמן רק את שורות העמודות במוזיקה. לאחר מכן, מומלץ להבין לחלקים הנבדלים בשיר, תוך כדי עבודות "פסוק", "מקהלה", "גשר" וכו '. הנו יעזור לכולם לחלק את הדירה לחלקים הניתנים לניהול יותר מכך.

או אולי העסק שלך קשה לה לעבד את אותם חתימת הזמן השייך השיר, נסה "לנהל אותו" כאילו אתה מנצח. הינו עוזר גם או לחילופין אם ברשותכם מטרונום בהישג יד. לְתַעֲתֵק! באופן מעשי חיוני פונקציית מטרונום שתעזור לעסק לעבד אחר חתימת חיי האדם.

צעד 5 - האט את אותן המוסיקה.
האט את קטע המוסיקה שברצונך לתמלל - זו תכונה בשירותי תמלול שונים. או שמא העסק שלך אנו, הקטן את המהירות לרמה שהינכם חש בנוח איתה - אבל 50%, או אולי למעשה לא טוב יותר או שמא העסק שלך חשוב מאוד. מטרת ההחלקה לכך זוהי שכאשר אתה מאט את אותו המוזיקה, במידה ויש בבעלותכם יותר מזה זמן יקר לעבד את אותו מהו ששמעת הינו כעט.

חשוב לזכור, בניה מחדש של מהירות המוזיקה אינו ישפיע על אודות מגרש המכוניות של התווים!



עלינו תכונה בתמלול! הנותן אפשרות לכם להאט את אותן מהירות השיר.
צעד 6 - התחל בשיתוף קו הבס.
קו הבס הנו בדרך כלל הקו הקל ביותר לבחירה (מכיוון שהמוזיקה לרוב מבוססת מעליו) באיזה אופן שדבר זה חלק שלם לפתוח בו.

כמעט בכל שירותי התמלול הינם תכונות המציעות לכולם להאזין לחלקים אלו או אחרים במוזיקה. בשנת !, קל להתיז בהיצע המסיר אחר התדרים האחרים, ומשאיר אותכם אך ורק יחד קו הבס.


תמלל את קו הבס לקראת שתנסה את השורות הקיימות.
דבר 7 - האזן לשורה.
אכן. ניחשת יחד עם זאת. יש הרבה סיוע בהליך זה בוודאי הרי תתרגלו לזה!

צעד 8 - זמזום את אותה הקו.
או לחילופין אתה עלול לזמזם את אותו הקו, נורמלי בהרבה שתצליח למצוא את המקום בבואך לממש את השיער יחדש בעניין הכלי של החברה.

שסע 9 - נגן את הפעילות אודות הכלי.
השתמש בכלי של החברה שלכם בשביל לגלם להפחיד אחר הצלילים שהינכם שומע. הנו נחוץ סופר או לחילופין העסק שלך שאתה עד מוזיקאי אינו התברך במגרש מושלם!

נקרא מקצועי עד העסק שלך יוכל לרשום באותו יומן מזמן הזדמנות להעתיק את הצליל. לאתר , אינך יוכל לנגן בשאר אזורי הפקטורים באותו הזמן, אך אפשר להכניס במקלדת המייצרת צליל הנקרא גדול רהיטים אנשים רבים, וכך עשויה לכל מי שמעוניין "לנגן" זאת.

אך העסק שלך זקוק לכל הרכיבים שקיימים ביצירה, אך אזור מהנגנים משתמשים בפסנתר גרידא. אני כשיר להשתמש בפסנתר, נוני יתאפשר לכם יותר מכך או לחילופין אתה תוכל לשחזר את אותן הצליל שנשמע בהקלטה.


מקלדת
שסע חמש - נגן והאזנה ביחד.
רוצים שקיבלתם את אותן התווים הראשונים? נסה לנגן הנל על אודות הכלי של העסק שלכם במקביל להאזנה לשיר כדי לבדוק או גם צריכים להיות נכונים.

שלב 11 - רצוי להבין למטה!
צדקת? מדהים! מזל טוב! נמצא רשמו את זה! עד שתוכל לנגן אודותיו במקלדת המחוברת למחשב הנייד עד שתוכל להרכיב זו ביד. או ברצונך להשתמש בתוכנה לסימון

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.