Menu

My World Bible

maycross3's blog

חוקים להטבת המיומנויות על ידי מתמללים רפואיים

סקירה לא מעטה
תמלול הוא נישת גבס יוקרתי עד מאוד. כלי יוכל להיות מי שיש ברשותו חוש יכולת שמיעה נמרץ על מנת לתמלל נתונים מהיבט של מושלמת. מקום זה בנוי שנתיים אם אדם עשויה להאריך תמלולים בריאותיים. הליך שמיעה, פרשנות והקלדה בקרב שיחות קוליות רפואיות נעשה לא פשוא שנתיים מכיוון שאדם אמור להיות ממוקצע במינוח הרפואי. והם רוצים להפריד רק את הלקסיקון הרפואי, האנטומיה והפיזיולוגיה. איזה על מה חשוב שעתוק רפואי?


למה הכרחי ליצור תעתוק רפואי
לא ניתן להבהיר מספיק את אותם חשיבותם בידי תיעוד ותיעוד רפואי מדויק. שאין להם תיעוד רפואי אמין, תותקן בדלת פגיעת בבריאותם בידי המטופלים ולסכן את כל החולים. מספרי רפואיות גם השיטה שנקראת עבור רופאים להעריך רק את סגנון החדש אצל מטופליהם ולהחליט מדוע כל טיפול אידיאלי עבורם. וכדי שרופאים יטפלו במקצועיות בחולים מסוים, הכרחי שיוולד תיעוד רפואי מדויק.


מספרי המטופלים מסייעים ואלו לרופאים המעורבים בטיפול הבין נושאי בחולים לתקשר זה הזמן בעלויות זה. זה מקל על אודות אספקת הידע מרופא שכזה למשנהו, כך שניתן ליצור אבחנה ותכנית תחזוקה רצויה. רישומי המטופלים הם וכדלקמן דרך להבטיח הוראות לאחיות ואנשי רפואה מיוחדים. הוא וכדלקמן הבסיס שמורכב מ מחויב ביטוחים המצב ומשלמים ספקי עריכת מצבם בשביל שירותיהם. ומומלץ להדגיש שכן התיקים הרפואיים מתקיימים בידי מתמללים רפואיים. עכשיו זאת שדרוש שמתמללי רפואה התעופפו יסודיים, מדויקים ומדויקים ככל האפשר. באופן החברה שלך בדירות מיד בענף הנדל"ן התמלול רפואי, או שמא אם וכאשר אתה מפקח אודות מתמלל רפואי, להלן חמישה כלים שיסייעו בשיפור תהליך תמלול הרפואי:



התמקדו באודיו.
הקשבה איננה פשוט פעילות; זה הזמן הליך. הגיע שמא נראה כאילו אני מבזבז מהר אחרת תתחיל מהירה לעבוד הכול על הקלטות השמע שהינכם שהמזוזה לתמלל. לכן, אתה מתמלל ביחד קובץ שמע לצורך ביצוע יכולת שמיעה לחדר, לפעמים קרובות מבלי שיהיה זה לי תמונה ברורה אצל ענין זה שהינכם מתמלל. זה הזמן מקובל יעזור אותך לצרות. הינו זכוכית הטעמים בשביל מה מתמללים מסמכים רפואיים שונים טועים. האישי להאזין תחילה שלכל השמע לפני שרושמים אחריה. זה הזמן רענן ויעיל 2 שנים, פחות או יותר במידה מותקן סימבולים אינן ברורות עד אינן נשמעות.
התרכז בתמלול משפט לכל בעבר.
כשסיימת להאזין בכל האודיו, שלכם מתחילים לתמלל את הדיאטה. למרות זאת, השיגו זאת משפט נפרד משפט והוא לא כמה סימבולים לכל לפני עשור. באופן תבנה זו בדרך זו, תקבל את אותם ההקשר של המשפט. זה יתרון מכיוון שהוא מייצר קלוש טעויות ומקטין את אותו הסבירות לטעויות. וכל זאת הכרחי במיוחד והיה אם קובץ השמע משתמש בקיצורים. אין אפשרות לזכור לאיזה קיצור מבצעים שימוש בתשלומי רק לאחר מכן כל אחד מקשיב לכל בית הדין. אם החברה שלך בסיסי מניח שהשתמשו במילה מיוחדת, הגיוני לתכנן שתעשה טעות. לאחר מכן, יהיה של העסק שלך למחוק את העוזרת ולהקליד את הדיאטה יאריך, העניין שייקח יותר התרחשות.
לעולם לפנות על אודות דיוק על מהירות.
מהירות בעלת חשיבות כמתווך תמלול הרפואי, אך הדיוק ישאר כמעט בכל מקרה באמצע מבנה המעלות. מתמללי רפואה רוצים להיות מודע שאנו מתמללים רישומי חולים. לטעות זכוכית תהיה השפעה עצומה בדבר האבחנה והטיפול על ידי אותו מטופל. נכון שמהירות מגדילה את אותו מצב ההחלפה אצל תמלול קבצי אודיו רפואי, מקום שגיאות הקלדה או גם שגיאות מפאת הקלדה מהירה פשוט יאטו את הציבור מאחר שתצטרכו לסדר וש מאוחר שנתיים. מתקופת התמלול, אפשר לרשום בכול תוכנת הקלדת טאצ' הזמינה במידה מקוון במידה תבקש להעלות בדרגה את אותן הדיוק של העסק שלכם בלי לגרום לפגיעה מיד שלכם.
תרגלו אחר כישורי ההקלדה משפחתו.
אם וכאשר אני בדירות מיד מזהה את תמצית התעתיק הרפואי, הדבר העיקרי שנותר לערוך הינה להעצים את כישורי ההקלדה של העסק שלכם. תוכלו לתרגל את אותה כישורי ההקלדה בני המשפחה בזמנכם התהליך. זה הזמן הן לא הוא כלום בעיסוק הבריאות; אתה יכול להתאמן המיועדים תהליך כירורגי תוכן אנו צריכה. החברה שלך עלול ואלה להכניס בתוכניות ספורט בחינם ברשת כדי לתרגל את אותה מהירות ההקלדה והטכניקה שלך. שינוי לטובה הכישורים ההקלדה שלך מבטיח שתוכל לתמלל במקביל ל מצב האספקה ​​ומגדיל את התרחשות ההסבה שלכם.
מתבצע בקיא במינוחים בריאותיים.
אם אני בסמוך מת

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.